Saturday, October 23, 2004

of holidays and plans...

Three weeks aren't quite enough for me to enjoy and recharge my batteries after the exhausting finals. How am I gonna spend my holidays? Well, I have my 'want-to-do' and 'no-choice-but-must-do' lists.

'Want-to-do' List

  1. Go skydiving with Nic. There's a jump this weekend but Nic's preparing for his exams. Hopefully there's a programme in November. I've been waiting for this for ages.
  2. Get a handful of pictures of my new home in Cheras and post them in the blog.
  3. Play some PS2 RPG games and finish it before the new semester begins.
  4. Meet friends for occasional suppers and movies.
  5. Convince my parents to get me a notebook. I'm getting a bit fed up with my bro and sis wrecking the PC once every fortnight.
  6. Draw some comics to add up into my collection.

'No-choice-but-must-do' List

  1. Clean up the new home this sunday (man, this is gonna be tiresome) cuz we're moving in on the 8th next month.
  2. Settle my timetable for the new semester, and register my subjects on the 29th.
  3. Look for organizations for my industrial training next April.
  4. Work part time under my father's company to get some pocket money.
  5. Tolerate my siblings' attitudes for another 3 weeks.

By the way, watched 'Exorcist: The Beginning' last night with Pao Ko, Kam Fei and Tham (I haven't seen him for 4 years!). Not bad. The only disappointment is that I was watching it with a bunch of guys (damn...).

I would've posted the movie's poster here but unfortunately I can't do so. Right now I'm using my bro's old crappy laptop (which takes 5 minutes to load a page, has disabled cd-rom and floppy drive, a mouse which can't scroll vertically, doesn't have a battery pack, monitor screen goes blank every 20 minutes, and complete with outdated programmes because I can't install new ones since the cd-rom's screwed) because my sister wrecked the PC again today. This is the 4th time the PC got knocked down in the last month. Patience, patience...

5 comments:

tomatoinc said...

hey ...going skydiving? good luck! i won't want to waste my money payig ppl to drop me from 12000 ft high.

btw..kam fei, tham and pao ko? they are still well and alive? tham kok fong..gosh..din see him since forever...

Anonymous said...

Welcome to Cheras...
-100-

Livingmonolith said...

i'm not letting someone drop me from 12000 ft! just 6000 i think...hahaha...

i guess cheras would be a great place, hopefully...

tomatoinc said...

eh, jason, is your whole family moving to cheras? what
s gonna happen to your sri petalin house? aih...now left me alone down south. you are no longer 'nearby'. that's sucks man. anyway...hope u enjoy your new home..

Livingmonolith said...

don't worry, i'll still be around. when the new semester resumes i'll be back in sri petaling. i'm staying in cheras during the weekends only...